Obec Luboměř
Luboměř

Žádost žáka o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost žáka o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky

4. Základní informace k životní situaci

Žák může (za určitých okolností) požádat o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zletilý žák střední školy nebo konzervatoře.

V případě nezletilého žáka podává žádost jeho zákonný zástupce; součástí žádosti zákonného zástupce musí být souhlas žáka.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel je žákem oboru vzdělání poskytujícího střední vzdělání, střední vzdělání s výučním listem a střední vzdělání s maturitní zkouškou ve střední škole nebo konzervatoři, který má splněnou povinnou školní docházku a který na konci druhého pololetí neprospěl nebo nemohl být hodnocen.

Opakování ročníku lze povolit po posouzení dosavadních studijních výsledků a důvodů uvedených v žádosti.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti řediteli střední školy nebo konzervatoře.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Žádost je třeba podat řediteli střední školy nebo konzervatoře, kterou žák navštěvuje.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Podáním odvolání proti rozhodnutí ředitele školy prostřednictvím příslušné střední školy nebo konzervatoře k odvolacímu orgánu (krajskému úřadu u škol, které zřizuje stát, kraj, obec nebo dobrovolný svazek obcí).

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

21. Nejčastější dotazy

 

22. Další informace

Můžete se obrátit na ředitelství příslušné střední školy nebo konzervatoře.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

Odbor středního a vyššího odborného vzdělávání (23)

Karmelitská 7

118 12 Praha 1

26. Kontaktní osoba

Nevyplněno

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

02.07.2012

28. Popis byl naposledy aktualizován

27.08.2012

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

 

Úřad

Sociální sítě

Aktuální počasí

dnes, středa 28. 2. 2024
slabý déšť 9 °C 4 °C
čtvrtek 29. 2. zataženo 12/4 °C
pátek 1. 3. slabý déšť 11/6 °C
sobota 2. 3. slabý déšť 9/7 °C

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Vynášení zimy ze vsi a vítání jara v Luboměři 2015

Východ a západ slunce

Slunce vychází:6:33

Slunce zapadá:17:30

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Když větrové na konec února uhodí, moc obilí se na poli neurodí.

Pranostika na akt. den

Je-li na svatého Romana jasno, bude hojná úroda.

Svátek

Dnes je 28.2.2024

Svátek má Lumír

Zítra má svátek Horymír

Termíny svozu odpadů

Svoz komunálního odpadu 2024

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

ObčanServer

ObčanServer

Plánované odstávky elektřiny v obci

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky


Obce mikroregionu